Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 martie 2010

Ziua cea MARE - azi vin CD-urile :):):)

WOW, a sosit si clipa aceasta mult asteptata, atat de asteptata incat sper sa pot sa simt bucuria, pentru ca emotia o simt din plin, credeti-ma :)

E o mare realizare pentru mine si ma bucur ca-i am alaturi de mine pe cei dragi - s-o vedeti/auziti pe Ana, fetita mea de 4 anisori si jumatate ce canta toate piesele, cand uit vreun vers tre' sa o rog pe ea sa-mi aminteasca :)

In felul asta se incheie un capitol, incep altele...oare ce ma asteapta?

Stiti ce-i un pic ciudat dar totodata deosebit, faptul ca am plecat de la ideea ca acest material sa fie suport penru cei din jurul meu, dar vad ca este suport in primul rand pentru mine, imi vorbeste, ma face sa ma gandesc...chiar pot sa spun ca ma cerceteaza.

Va las cu cateva versuri dintr-una din piesele mele preferate:

|:Cand furtuna ma inconjoara, tine-ma:|
Cand de valuri sunt lovit si mi-e sufletul zdrobit
Cel ce-ai linistit furtuna, tine-ma...

Ma las in mana Ta, tine-ma Tu Doamne, altfel busola mea ma va duce in lumi inchise, intunecoase, Tu ma cunosti mai bine, tine-ma...

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu