Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 martie 2010

Amalgam de ganduri!

Pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate!...

Timpul...am facut un pact cu el cu multa vreme in urma, el nu ma urmareste, iar eu n-am sa fug de el. Numai ca intr-o zi ne vom intalni...

Unele persoane trec pe langa noi fara sa lase nimic in urma, dar sunt altele care apar si ne marcheaza viata, pentru totdeauna.

Iubeste-ma cand am sa merit cel mai putin pentru ca atunci voi avea cea mai mare nevoie!

Va mai las o istorioara, printre aceste ganduri amestecate, care nici macar nu-s ale mele, dar mi se potrivesc...asa cum mi se potriveste si povestioara urmatoare :(

Povestea spune că, în urmă cu un număr de ani, un om şi-a pedepsit fetiţa în vârstă de 5 ani pt. că a risipit o hârtie aurie de împachetat, foarte scumpă. Omul stătea rău cu banii şi deveni şi mai supărat când a văzut că fetiţa a folosit hârtia respectivă ca să decoreze o cutie şi să o pună sub bradul de Crăciun. Cu toate acestea, fetiţa a adus tatălui ei cadoul în dimineaţa următoare spunând: "Acesta este pentru tine, tăticule". Tatăl a fost ruşinat de reacţia lui furioasă de cu o zi în urmă, dar supărarea lui se arătă din nou când a văzut că, de fapt, cutia era
goală. El i-a spus pe un ton răspicat: "Nu ştiai, domnişoară, că atunci când dai un cadou cuiva, trebuie să pui ceva în el? "Fetiţa s-a uitat în sus spre tatăl său, cu lacrimi în ochi, şi a zis: "Tăticule, cutia nu este goală. Am suflat în ea atâtea săruturi până când s-a umplut." Tatăl a rămas perplex...
S-a pus în genunchi şi şi-a îmbrăţişat fetiţa şi a rugat-o să-l ierte pentru supărarea lui fără rost. La scurt timp după aceasta, printr-o împrejurare neelucidată micuta fetiţă a dispărut şi nu a mai fost găsită niciodată. Se spune că tatăl ei a ţinut acea cutie aurie alături de patul său tot restul vieţii sale.
Şi de câte ori a fost descurajat sau a avut de trecut peste situaţii dificile, deschidea cutia şi lua un sărut imaginar şi işi amintea de dragostea care a pus-o fetiţa acolo.

Într-un adevărat sens, fiecare dintre noi, ca şi oameni, primim o cutie aurie cu dragoste necondiţionată şi săruturi de la copiii noştri, de la familie, de la prieteni.

Pretuim noi oare la timpul potrivit?

Va las cu El, ne vom reintalni curand, pana atunci GBUAll!

Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu