Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 6 martie 2010

Scurt, foarte scurt...

Salutare dragi prieteni,

Aseara am cazut prada oboselii si am adormit cu foarte multe ganduri pe care as fi vrut sa le scriu aici...

Acum insa vreau sa fiu foarte scurt, practic sa trag doar concluzia, ca raspuns la mai multe intrebari sau conversatii avute pe tema acestui album si a stilului abordat - TOATA SLAVA, TOATA GLORIA ACESTUI ALBUM ESTE A LUI! Asa a fost gandit, restul, este un tribut adus unor mari cantareti, unor mari scriitori/compozitori, unor culturi speciale...am vrut sa raman aproape de original :)

Si inca un aspect, dragii mei, eu il iubesc pe Elvis ca pe un frate mai mare, nu sunt dependent de el, dar apreciez foarte tare implicarea lui emotionala in actul de interpretare. Eu unul, n-am mai vazut pe nimeni asa daruit ca el - dar sa nu facem confuzii, nu este un idol pentru mine!

Daca vi se pare ca, muzical vorbind, as avea ceva legaturi cu el nu poate decat sa ma bucure, e un mare compliment pentru mine, dar as vrea stiti ca n-am nici o intentie de-al imita, departe de mine gandul acesta. Sigurul aspect in aceasta directie este, probabil, faptul ca l-am ascultat si-l ascult in continuare cu foarte mare placere, atat pe el cat si pe cei pe care el, la randul lui, i-a iubit, pe ei si muzica lor!

Acestea fiind explicate, va urez sa aveti pace in inimile voastre, pace si liniste dar si bucurie, multa bucurie...si sa-mi dati si mie :)

Va las cu Domnul,

Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu