Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 martie 2010

Va vine sa credeti?...

Vorbeam aseara cu Stef si-mi spune, stii ce-ai uitat sa pui pe coperta albumului? Eu am cam inlemnit, pentru ca m-am gandit de 100 de ori sa nu-mi scape nimic - la care el imi spune, da de Ana n-ai scris nimic, de duetul vostru, la piesa 7 (numarul meu favorit, de aceea este aceasta piesa aici, pentru ca ambele sunt favoritele mele :)
Si asa este, sunt asa obisnuit cu Ana sa faca parte din orice, din mine, din tot ce intreprind, ca pur si simplu o stiam acolo si n-am mai trecut-o, desi ar fi fost frumos - dar ea este ingerasul meu de pe coperta principala si voi lua asta ca si compensare :)

De asemenea la suport trebuie sa va mai spun, asa putin din casa, la suport trebuie sa le multumesc si fratilor mei, Ermanno si Stef, fara banii pe care ei mi i-au imprumutat, n-as fi putut sa fac acest CD, asa ca le multumesc si voi face tot posibilul sa le dau si banii inapoi :) :) :) - pe coperta CD-ului am preferat sa le spun ca-i iubesc, cred ca e mai important...

Mai e foarte putin...

Marius

Un comentariu:

  1. Cantarea nr 7 este "As vrea sa fiu ca un inger?" :) Felicitari:) Se vede ca Ana a mostenit fam Vilan in ale cantatului:) Multa binecuvantare la toti.. si abia astept sa iau si eu cd-ul.. Ana Ilutan

    RăspundețiȘtergere