Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 martie 2010

Piesa noua pentru cd-urile viitoare :)

De ce nu te intorci, copil iubit?

De ce mai ratacesti, nu stii cat te-am iubit?

Vino, la piept sa-mi cazi, copil iertat,

Eu te iubesc, si te primesc,

Nu mai vreau sa-ti vad lacrimi pe obraz,

Iti dau Harul meu, in veci de’acum sa-l pretuiesti, Eu te iubesc!

Inca sunt aici, de ce te mai ascunzi?

Tu suflet obosit, de ce nu vrei s-asculti?

Nu va mai fi mult, zadarnic vei striga,

Vei plange-amar, dar Harul meu va disparea,

Da-mi mana-acum, hai in slava mea,

Fii pe veci al meu, ceru-n ‘ntreg ca fiu Eu iti voi da, caci te iubesc!

Mai mult de jertfa mea, ce-ti pot da in dar?

Ti-am dat dragostea acolo pe calvar,

Vino acum, cununa de o ia,

Si-n veci la pieptul meu un adapost ferit tu vei afla,

Copil iubit, lacrima-ti voi lua,

Si-n locul ei, un curcubeu Eu iti voi da, caci te iubesc

Vin’ acasa….


Cum vi se pare?


Una peste alta poate sa para putin ciudat ca primul cd nici nu a iesit inca, va fi gata'n 2-3 zile si eu deja vorbesc de al doi-lea, dar...u never know God's plan...nu nici eu nu stiu nimic, deocamdata! :)


Comentati, va rog!


Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu