Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 martie 2010

Scrisoarea de dragoste a tatalui tau pentru tine!

Cuvintele pe care le vei auzi sunt adevărate. Ele îţi vor schimba viaţa dacă le laşi s-o facă, pentru că ele vin din chiar inima lui Dumnezeu. El te iubeşte şi este Tatăl pe care l-ai căutat toată viaţa. Aceasta este scrisoarea Lui de dragoste către tine:

Copilul meu,

Poate că tu nu Mă cunoşti, dar Eu ştiu totul despre tine ... Psalmul 139:1 Ştiu când stai jos şi când te ridici …Psalmul 139:2 Şi cunosc toate căile tale …Psalmul 139:3 Îţi cunosc până şi numărul firelor de păr … Matei 10:29-31 Ai fost creat după chipul Meu … Geneza 1:27 În Mine ai viaţa, mişcarea şi fiinţa …Faptele Apostolilor 17:28 Tu eşti al Meu …Faptele Apostolilor 17:28 Înainte să fi fost întocmit în pântecele mamei tale, te cunoşteam …Ieremia 1:4-5 Te-am ales mai-nainte de întemeierea lumii …Efeseni 1:11-12 Nu eşti rodul unei greşeli căci toate zilele tale au fost scrise în Cartea Mea ...Psalmul 139:15-16 Eu am hotărât chiar ziua naşterii tale şi locul unde vei trăi … Faptele Apostolilor 17:26 Eşti o făptură aşa de minunată …Psalmul 139:14 Eu te-am ţesut în pântecele mamei tale … Psalmul 139:13 Şi te-am sprijinit în ziua naşterii tale … Psalmul 71:6 Am fost înţeles greşit de cei care nu Mă cunosc … Ioan 8:41-44 Dar nu Sunt nepăsător, nici supărat, ci Sunt Dragostea desăvârşită … 1 Ioan 4:16 Şi dorinţa Mea e să revărs această iubire asupra ta … 1 Ioan 3:1 Doar pentru faptul că tu eşti copilul Meu, iar Eu, Tatăl tău … 1 Ioan 3:1 Eu îţi dăruiesc mai mult decât ţi-ar putea oferi vreodată tatăl tău pământesc … Matei 7:11 Pentru că Eu sunt cel mai bun Tată … Matei 5:48 Orice lucru bun pe care-l primeşti vine din mâna Mea … Iacov 1:17 Pentru că Eu sunt Cel ce-ţi poartă de grijă în toate nevoile tale… Matei 6:31-33 Dintotdeauna am gândit pentru tine un viitor plin de speranţă ... Ieremia 29:11 Pentru că te iubesc cu o dragoste veşnică … Ieremia 31:3 Mă gândesc la tine de tot atâtea ori câte boabe de nisip sunt pe malul mării …Psalmul 139:17-18 Şi sunt plin de bucurie de dragul tău … Ţefania 3:17 Nu voi înceta niciodată să-ţi fac bine… Ieremia 32:40 Căci tu eşti comoara mea nepreţuită … Exod 19:5 Eu doresc din toată inima Mea şi din tot sufletul Meu să-ţi fac bine … Ieremia 32:41 Şi vreau să-ţi arăt lucruri mari şi minunate … Ieremia 33:3 Dacă Mă vei căuta cu toată inima, Mă vei găsi … Deuteronom 4:29 Desfătarea ta să fie în Mine şi Eu îţi voi da tot ce-ţi doreşte inima … Psalmul 37:4 Pentru că Eu dau şi voinţa şi înfăptuirea …Filipeni 2:13 Pot face pentru tine nespus mai mult decât ceri sau gândeşti … Efeseni 3:20 Pentru că Eu sunt Cel care te-ntăreşte …2 Tesaloniceni 2:16-17 Dar şi Tatăl care te mângâie în toate necazurile tale … 2 Corinteni 1:3-4 Când inima ţie zdrobită sunt aproape de tine … Psalmul 34:18 Aşa cum un păstor îşi duce mieii pe braţe aşa te-am adus şi Eu aproape de inima Mea …Isaia 40:11 Într-o zi, Eu voi şterge orice lacrimă din ochii tăi …Apocalipsa 21:3-4 Şi voi îndepărta de la tine toată suferinţa îndurată pe acest pământ … Apocalipsa 21:3-4 Eu sunt Tatăl tău şi te iubesc la fel de mult cum L-am iubit pe Fiul Meu, Isus, …Ioan 17:23 Pentru că-n Isus ţi-am descoperit dragostea Mea pentru tine … Ioan 17:26 El este întru totul asemenea Mie … Evrei 1:3 El a venit ca să-ţi arate că Eu sunt de partea ta şi nu împotrivă … Romani 8:31 Şi să-ţi spună că nu mai ţin socoteala păcatelor tale … 2 Corinteni 5:18-19 Isus a murit ca tu şi cu Mine să putem fi împăcaţi … 2 Corinteni 5:18-19 Moartea Lui a fost dovada supremă a iubirii Mele pentru tine … 1 Ioan 4:10 Am renunţat la tot ce-am avut mai scump ca să-ţi câştig dragostea … Romani 8:31-32 Dacă primeşti darul Fiului Meu, Isus, Mă primeşti pe Mine … 1 Ioan 2:23 Şi nimic nu te va mai despărţi vreodată de dragostea Mea … Romani 8:38-39 Întoarce-te acasă şi vei avea parte de cea mai mare sărbătoare pe care a văzut-o vreodată cerul … Luca 15:7 Ţi-am fost dintotdeauna Tată şi-ţi voi rămâne întotdeauna Tată … Efeseni 3:14-15 Întrebarea este…„Vrei şi tu să fii copilul Meu?”…Ioan 1:12-13 Te aştept …Luca 15:11-32
Cu drag, Tatăl tău
Dumnezeul cel Atotputernic.

Un comentariu: