Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 martie 2010

De unde sa luati CD-ul?

Dragii mei,

Am primit multe intrebari in acest sens si ca sa fie mai usor am sa va spun aici ce si cum :)

Daca sunteti din Bucuresti, CD-ul il gasiti la Biserica Golgota din Sos. Nicolae Titulescu 56A. Daca suneti din afara Bucurestiului, putem trimite si prin posta, iar daca sunteti din afara tarii, prefer sa vi-l trimit in format digital...

Ca sa va faceti o idee asupra albumului, am sa va dau un link cu trimitere la cateva demo-uri: http://www.golgota.ro/website/index.php?option=com_content&view=article&id=194&Itemid=466

Pentru orice intrebari aveti, va las atat e-mail-ul meu, cat si numarul de telefon: mariusvilan@yahoo.com si 0722378679

Ma bucur nespus ca va place albumul, va multumesc :)

Marius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu