Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 martie 2010

Scrisoarea copilului lui Dumnezeu!

"Sally a tresarit de indata ce l-a văzut pe chirurg iesind din sala de operatii. L-a intrebat: “Cum este copilul? Va fi bine? Cand pot sa-l vad?” Chirurgul i-a raspuns: “Imi pare rău. Am făcut tot ce am putut…”Sally plangand a intrebat: “De ce se imbolnavesc copiii de cancer? De ce nu-i ocroteste Dumnezeu? Unde ai fost, Doamne, când fiul meu a avut nevoie de tine?” Chirurgul a întrebat-o: ”Ai vrea sa ramai cateva clipe singura cu fiul tău? Asistenta medicala va iesi câteva minute înainte de a fi dus la universitate. ”Sally a rugat-o pe asistenta medicala sa ramana cu ea în timp ce-si lua ramas bun de la fiul ei mangaindu-i cu dragoste parul roscat si carliontat. “Vrei o suvita din parul lui?” a intrebat asistenta medicala. Sally a dat din cap afirmativ. Asistenta medicala a taiat o suvita din parul baiatului, a pus-o într-o pungă de plastic pe care a dat-o lui Sally. Mama indurerata a soptit: “A fost ideea lui Jimmy de a dona universitatii corpul sau pentru studiu. Spunea ca asa ar putea ajuta pe altcineva. ”La inceput nu am fost de acord, dar Jimmy a insistat: ”Mama, nu-mi va folosi după ce am mor. Poate că va ajuta alt baietel sa petreaca o zi cu mama lui. “A plecat …”, Jimmy al meu a avut o inimă de aur. Intotdeauna se gandea la altii. Întotdeauna dorea sa-i ajute pe ceilalti daca putea. “Sally a iesit din Spitalul de copii dupa ce petrecuse ultimele sase luni acolo. Ea a strans într-un saculet lucrurile lui Jimmy pe care l-a asezat în masina pe scaunul de langa ea. Drumul spre casa a fost tare anevoios. I-a fost greu chiar si sa intre în casa goală. A intrat in camera lui Jimmy cu saculetul de la spital , precum si cu pungulita cu suvita din parul fiului ei. A pus masinuta si celelate lucruri din saculet in locul lor obisnuit, apoi s-a intins in patul lui plangand si imbratisandu-i perna. A adormit cu lacrimile curgandu-i siroaie. La miezul nopţii Sally s-a trezit. Langa ea era o scrisoare. Nerabdatoare a deschis scrisoarea si a citit-o: “Draga mama, stiu ca iti va fi dor de mine si vreau sa stii ca nu te voi uita niciodata si nici nu voi inceta sa te mai iubesc, doar pentru că nu sunt langa tine sa-ti spun “te iubesc”. Te voi iubi mereu, mama, din ce in ce mai mult cu fiecare zi. Intr-o zi ne vom reintalni. Pana atunci, daca doresti, adopta un baietel sau o fetita! Nu vei mai fi atat de singura. El poate sa stea in camera mea si sa se foloseasca de lucrurile mele. Daca hotarasti sa adopti o fetita, probabil ca ea nu ar dori aceleasi lucruri ca baietii. Va trebui sa-i cumperi papusi si lucruri pentru fete, stii tu. Nu fi trista gandindu-te la mine. Aici este minunat; i-am intalnit pe bunicul şi bunica de indata ce am ajuns aici. Mi-au aratat imprejurimile, dar imi va lua mult timp sa vad totul. Ingerii sunt asa de frumosi. Imi place sa ma uit la ei cum zboara. Si, stii ceva? Isus nu arata asa cum il vedem in poze. Dar, cand l-am vazut, am stiut că e El. Insusi Isus m-a luat de mana si m-a dus la Dumnezeu! Si ghici ce, mama? Am stat la Dumnezeu pe genunchi si am vorbit cu el, ca si cum as fi fost cineva important. Atunci i-am spus ca vreau sa-ti scriu o scrisoare, sa-mi iau la revedere de tot. Credeam ca asa ceva nu e permis. Ei bine, stii ce mama? Dumnezeu mi-a dat cateva coli de hartie si stiloul Lui personal pentru a-ti scrie această scrisoare. Cred ca ingerul Gabriel iti va aduce scrisoarea de la mine. Dumnezeu mi-a zis sa-ti scriu raspunsul Lui la una dintre intrebarile tale: “Unde ai fost Doamne cand fiul meu a avut nevoie de Tine?” “Dumnezeu a zis sa-ti scriu ca a fost în acelasi loc cu mine ca atunci cand Fiul Lui era pe cruce. El este intotdeauna langa toti copiii Lui. “Oh, apropo, mama, in afara de tine, nimeni altcineva nu poate vedea ce ti-am scris. Pentru toti ceilalti aceasta scrisoare este doar o coala de hartie goala. Nu-i amuzant? Trebuie sa-I inapoiez Lui Dumnezeu stiloul acum. El are nevoie de stilou pentru a scrie cateva nume în cartea vietii. In seara asta am să stau la masa cu Isus. Sunt sigur ca va fi o cina deosebita. “Oh, aproape ca am uitat sa-ti spun. Nu mai am dureri. Cancerul a disparut. Ma bucur foarte mult pentru ca nu mai suportam durerea, iar Dumnezeu nu putea ramane indiferent la suferintele mele. De aceea, El a trimis un Inger sa vina dupa mine. Ingerul a spus ca sunt o livrare speciala! Ce zici de asta? Semnat cu dragoste: Dumnezeu, Isus si eu, fiul tau."

2 comentarii:

  1. wow...cand am citit,mi-au dat lacrimile...ff tare poveste!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...poate e doar o poveste...dar asa ne vorbeste si Dumnezeu in fiecare zi..dar suntem prea ocupati sa dam vina pe El pentru lucruri care nu le aveam..esti prea ocupat sa vezi ca El lasa atatea minunatii pt tine!tu,cel care citesti,priveste in jurul tau...azi Dumnezeu e pentru tine! nu se stie ce aduce ziua de maine! nu il mai lasa pe cel rau sa rada ca te-a castigat! nu il lasa sa se bucure ca prin tristetiile care ti le da te indeparteaza de El si te face orb sa vezi ceea ce Tatal iti da, surd sa auzi chemarea Lui si impietrit. te face sa judeci! sa jignesti! asa iubesti pe Tatal tau? astea le poti opri azi! El a venit pentru tine! e aici si inca te asteapta..te priveste cum citesti asta si priveste ceea ce se intampla in sufletul tau. El, in acest moment, asteapta ca una dintre schimbarile care se petrec acum in sufletul tau sa cuprinda un loc prin care El poate sa patrunda in inima ta si sa ramana acolo definitiv!

    RăspundețiȘtergere