Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 19 mai 2010

Azi e ziua Mamei - La Multi Ani!

Wow, trec anii, zboara si nu o fac incet...pentru mama a mai trecut un an, la fel cum trec pentru noi toti. Dar, daca avem pe cine trebuie la carma, daca avem pe umarul cui sa punem capul, daca avem pe cineva care sa ne duca in brate atunci cand obosim, nu suntem singuri si anii capata o alta valoare, sunt pretiosi pentru ca sunt ani de armonie cantati cu pasiune in duetul vietii ( def. duetul vietii = tu si Dumnezeu). Noi, restul, suntem ajutoare trimise de catre El, si ca ajutoare bune, ne dam toata silinta sa fim aproape, sa iubim, sa daruim - Doamne ajuta-ne sa fim la inaltime!

Mama, fii binecuvantata, fii sanatoasa, ramai in El, ramai cu El...la multi ani in El!...Doamne asculta-mi ruga:

Doamne zambeste-i mamei, fa tu lumina in zilele innourate, fa sa simta ca poate duce si ziua de maine, inca o data, pentru ca Tu esti acolo. Fa-o fericita, in ciuda a tot ce se petrece, Tu esti mereu acolo, chiar si cand copii sunt plecati sau cade in deznadejde, Te are cu ea si poate trece peste tot in Numele Tau Sfant!
Atinge-o, fa-o sa se increada si mai mult in Tine. Doamne, in Tine toate lucrurile sunt bune, indiferent cat de negre sunt timpurile, Doamne fii Tu Partenerul ei si fii tu cel care da armonia acestei vieti, care nu este altceva decat o melodie, cateodata majora, alteori minora. Ajuta-ne pe toti sa-ti stam aproape si sa terminam alergarea cantand cu satisfactie si bucurie, partea majora!

Parintii sunt darurile lui Dumnezeu pentru noi si atunci cand ne nastem credem ca vom fi tot timpul alaturi de ei, si nu este gresit, desi fiecare are statia lui unde coboara in calatoria acestei vieti. DAR, noi suntem diferiti, noi avem o nadejde vie, noi stim ca putem fi impreuna pentru eternitate, chiar daca aici ne pot desparti cativa ani...
Insa, indiferent cum punem problema, ceea ce sadesc ei in noi, dragostea lor, atasamentul, asta ramane in inima si se va reactiva probabil cand vom fi din nou impreuna ca atunci cand eram copii!...


Ok, am intrat intr-o stare...azi e o zi de bucurie, azi e ziua mamei si ea este aici cu noi, n-a plecat nicaieri :) S-o tina Dumnezeu sanatoasa langa noi pana la sfarsit!

Am devenit dintr-o data foarte melancolic si mii de ganduri imi strafulgera mintea si mai bine ma opresc aici, pentru ca altfel...

Azi e ziua mamei, i-am scris un cantec ce va fi pe blog in cateva zile:


Imi este dor de tine Mama,
Imi este dor de chipul tau,
Imi este dor de acea cantare,
Ce mi-o cantai sa pot s-adorm,

Imi este dor de ruga ta
Pentru ca ea a schimbat viata mea,
Imi este dor de soapta ta
O simt si-acum in inima mea,

M-ai leganat in cantari senine
Si te-ai rugat ca sa-mi fie bine,
Pe al meu cer nori sa nu se-adune
Si mi-ai promis c-ai sa fi cu mine,

Imi este dor de vocea ta,
Ce despre Isus adesea imi vorbea,
M-ai invatat sa Il iubesc,
In cer cu tine intr-o zi sa-L preamaresc,

Ma rog acum la Dumnezeu
Ca El sa-ti ia suspinul greu,
Sa te vegheze-n drumul tau,
Oh scumpa mama, te voi iubi mereu!

Iti multumesc ca m-ai crescut,
Si-ai fost langa mine de la inceput
Si iti doresc sa fi mereu,
Cea mai iubita mamica, tu esti sufletul meu...la multi ani, Mama!

Un comentariu:

  1. Nu vreau sa fiu critic, dar parerea mea este ca noi trebuie sa cantam lui Dumnezeu nu mamelor.Sper sa nu intelegi gresit , si eu imi iubesc foarte mult mama, dar toata lauda trebuie sa fie a lui Dumnezeu.Daca incepem si noi sa cantam mamelor , o sa ne pomenim intr-o zi ca o sa cantam copacilor sau frunzelor , asa cum fac cei din lume. Nu trebuie sa ne asemenam cu ei. Singura nostra dorinta trebuie sa fie sa ajungem langa Dumnezeu. Sper ca m-ai inteles. Dumnezeu sa te binecuvanteze !

    RăspundețiȘtergere