Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 iunie 2010

a 8 a nota de pe portativ e NO :)

Cel putin pentru ziua de azi, m-am gandit ca a 8 a nota pe portativ sa fie NO de la NOSTALGIE, sau NOSTALGIC, caci tre' sa recunosc ca am fost un pic egoist si m-am gandit la mine. De fapt nu e vina mea ca am devenit dintr-o data nostalgic :)
Azi am citit si am vazut cate ceva despre urmatoarele cuvinte, care nu-mi sunt straine, de fapt le pot considera prietene, pe unele in viata reala, pe altele in viata "imaginara"...da, da, stiu ca nu prea intelegeti, luati doar ce e bun pentru voi si totul va fi bine :)

IUBIRE, DURERE, INOCENTA, PLECARE (DESPARTIRE), SUFERINTA, SINGURATATE, MUZICA, RESPECT, COMPASIUNE, PRIETENIE SI IAR MUZICA, RABDARE, ELIBERARE, DIVIN...

Inchideti ochii si eliberati timpul din mintea voastra, asociati fiecare cuvant de mai sus cu o imagine, s-ar putea sa fiti surprinsi de ceea ce veti descoperi :)

Cand m-am apucat sa scriu aveam in minte cu totul alt mesaj, vroiam sa va povestesc altceva, dar totul s-a schimbat pe parcurs.

Va las 2 fraze, nu sunt neaparat celebre, se prea poate ca nici sa nu le fi auzit vreodata, dar stiu ca unii din voi le-ati experimentat :)

1. exista o iubire atat de mare si profunda pe care nici moartea nu o poate birui - stiti ca se spune la nunti "pana cand moartea va va desparti", dar va spun, exista o iubire care a biruit moartea, e dincolo de ea...

2. viata nu inseamna sa astepti ca furtunile sa treaca, ci sa inveti sa dansezi in ploaie!

Acum ma voi lasa prada mai departe notei cu numarul 8 de pe porativul vietii mele..enjoy me :)

SA FITI IUBITI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu