Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 februarie 2010

Suilaid - Greetings - Salutari Calde dragii mei poligloti :)

Inca una din zilele in care Dumnezeu ma pune la incercare. Am reusit sa fac rost de o parte din bani, am dat fuga sa semnez contractul si sa platesc avansul pentru a demara treaba cu CD-ul, matrita, etc si ajuns acolo constat ca in contextul legii cu care cochetez nu pot face contract pe persoana fizica, doar prin institutia reprezentativa, respectiv Biserica din care fac parte. Aici lucrurile devin mai complicate, pentru ca trebuie sa existe o intalnire a comitetului si doar asa se poate lua o decizie...una peste alta o alta intarziere, alte nopti nedormite pentru mine care pur si simplu nu mai am rabdare...

Macar il am in format digital si sper ca maine sau cel mult 2 zile sa-l urc pe blog, o sa-l vindem si-n format digital, mai ieftin si mai rapid.

Sincer, mi-ar placea din suflet sa vi-l ofer cadou la toti, dar sunt foarte indatorat datorita acestui proiect si trebuie sa le dau banii inapoi celor care m-au imprumutat!

In rest, sa auzim numa' de bine :)

Hebo estel - Have hope - adica imi spun mie in primul rand, NU-TI PIERDE SPERANTA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu