Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 februarie 2010

Mára aurë sau hello sau buna :)

E prima data...

Si pentru ca sunt la inceput am sa-mi fac o scurta introducere: numele meu este Marius Vilan, sunt casatorit cu Miky de aproape 8 ani si impreuna avem o fetita superba, Ana, ce in cateva luni, nu multe, va implini 5 anisori :)

Ca multi dintre voi, am lumea mea, numa' cheia de a intra in ea e diferita. Desi eu am un rand de chei pentru asta, cel mai des folosesc cheia ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ muzicii.

O aud diferit, o simt ca si cum e parte din mine sau eu devin una cu ea, e o stare care nu prea se regaseste in cuvinte, decat daca, probabil, am largi putin vocabularul starilor fantastice...

Inca putin si ceea ce a insemnat o munca de 8 luni se transforma in primul meu CD - As vrea sa fiu ca un inger

E un CD nascut dintr-un vis sau mai multe :), dintr-o dorinta arzatoare, adanca, de a spune ceva, de a transmite un mesaj printr-un limbaj comun - desi inteles de fiecare diferit...iar atunci cand ai pe cineva special despre care sa canti, muzica devine cu totul fantastica - Linnon am meleth vîn (cant pentru ca te iubesc, sau cant dragostea noastra)!

Daca va intrebati ce este limba pe care o mai folosesc din cand in cand, aceasta este Sindarina sau limba Elfilor - unul din dialecte - v-am spus ca am lumea mea :) iubesc ce a scris J.R.R. Tolkien!

Saptamana viitoare, cu ajutorul lui Dumnezeu, voi da CD-ul la facut, ceea ce inseamna ca de 1 Martie vom da impreuna tonul primaverii.

Sunt 15 piese, toate diferite, pentru fiecare gust, dar toate au un numitor comun - Isus. Uitandu-te numai la titlurile de pe spatele CD-ului iti vei da seama de acest aspect. Le-am cantat, cu o mica exceptie, in limba romana, pentru a fi mai usor intelese si asimilate.

Sper ca Dumnezeu sa vorbeasca prin aceste cantece, le-am ales cu responsabilitate si dragoste si am pus in ele cele mai adanci sentimente si trairi omenesti.

Pentru primul post, ma voi opri aici, dar ele vor continua atat vreme cat voi simti ca aveti nevoie de tot ce veti gasi aici...

Hantale - Thanks

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca pot sa te intalnesc pe blog :) Sa fie intr-un ceas bun: initiativa blogului, dar mai ales primul tau CD. Desi te cunosc doar intr-o mica masura, pot sa-mi imaginez cu cata daruire l-ai facut.. mai ramane sa-mi spui doar cum pot intra in posesia lui. Imbratisez cu drag intreaga familie Vilan :-* Angelica de la Sv (peste o sapt din Piatra-NT :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ascultat CD-ul si imi place .. Muzica romaneasca de calitate spre slava lui Dumnezeu.
    Fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere