Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Rugaciune...

Doamne iarta-ma ca sunt trist, iarta-ma ca ma simt singur, iarta-ma ca mi-am pierdut speranta, iarta-ma ca nu mai vad nici o cale de scapare, iarta-ma ca nu-ti mai simt mana Ta care ma caluzea in jurul meu, iarta-ma...iarta-ma ca m-am imbatat de pacat si nu te mai deosebesc, iarta-ma ca din aceeasi cauza fericirea fuge de mine, iarta-ma ca mi-am dat mana altcuiva care in loc sa ma calauzeasca ma duce la pieire, iarta-ma ca...mi-am pierdut si cuvintele :(

Tu si numai Tu esti fericirea, asta e marele secret, si desi pare asa usor, ne ratacim atat de rau in labirintul negru al pacatului...

Doamne, ma predau doar Tie...Doamne nu lasa pe nimeni sa ma ia din mana Ta!...

Caci Tu esti Tatal meu, eu sunt copilul Tau, si-n cer vom fi'mpreuna, ai sa ma tii de mana...

...Amin!

Un pacatos..IERTAT!

P.S. Prea des risipim sangele Lui sfant!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu